Nyheder
Den 22. august var årsdag. Jydsk Planteservice A/S har været glad bruger af WasteApp - digital waste management i præcist et år. I den anledning var jeg et smut forbi til en kop kaffe.
Udover den gode kaffe var jeg naturligvis nysgerrig på om de var glade og tilfredse med produktet og den service vi har leveret (det var heldigvis tilfældet 😁), ligesom jeg, for en god ordens skyld, lige gennemgik de nye features vi har tilknyttet WasteApp over de seneste 12 måneder (sorteringsvejledninger, udvidet webshop, muligheden for med ét klik at rykke for en udeblevet bestilling, muligheden for at tilknytte et foto til en bestilling, gratis uafhængig rådgivning osv).
Vi kom også til at tale om hvad der i hverdagen giver medarbejderne den umiddelbart største fordel ved at benytte WasteApp, hvad har betydet mest? - og her dukkede en overraskelse op; “alarmen”! 😯
“Vi er flere på lageret, og hvis du vidste hvor mange gange vi tidligere har ringet til vores transportør for at bestille en tømning af en container med affald, for blot at få at vide at den “skam allerede er bestilt”….det skete igen og igen. Nu fortæller app’en os med en alarm hvis der er bestilt - og vi kan iøvrigt også se det i loggen. Det er godt nok fedt….”
Djævlen ligger i detaljen som man siger, nogle gange bliver jeg overrasket over at netop sådan en lille detalje gør så stor en forskel 😁👍.
Jydsk Planteservice A/S arbejder hele tiden intenst og på tværs af hele virksomheden, på at øge og styrke bæredygtighed. Dette gælder naturligvis også når det kommer til at håndtere og bortskaffe affald ♻️. Vi er stolte over at de blandt andet har valgt at benytte WasteApp - digital waste management som et redskab til at understøtte dette arbejde 🤝.
Tak til Uffe Poulsen og alle hans gode kollegaer for et fantastisk samarbejde de første 12 måneder, jeg ser med kæmpe fornøjelse frem til fortsat at servicere jer mange år frem….
Kunder er verdens bedste opfindelse 😁.